У свій хід кожен гравець «Академії Мистецтв» додає нову барву до спільного полотна, викладаючи карту з руки на край одного з рядів і одразу ж поповнюючи свою колекцію новою картою. Ігрове поле зростає поступово, починаючи з безмежності, але обмежуючись розмірами 4х4 для дуелі та 5х5 для компанії з чотирьох художників. Розміщувати карти можна лише впритул до вже існуючих, поєднуючи довгі сторони з довгими, а короткі – з короткими.
Кожен гравець має свій «персональний» ряд – найближчий до нього, куди він викладає власні карти. У грі для чотирьох ці особисті простори можуть стикатися. Два найближчі до гравця ряди утворюють його «зону оцінювання» – саме тут кольорові візерунки на викладених картах будуть порівнюватися з вимогами карт завдань.
Коли остання карта лягає на стіл, завершуючи формування прямокутника, раунд добігає кінця. Настає час визначити, хто ж зумів найкраще втілити задум карти завдання. Переможець у кожній номінації знайдеться обов'язково. Якщо ж кілька гравців покажуть однаковий результат, на допомогу прийде карта улюбленця. Її власник отримує омріяну карту завдання, але віддає свою карту улюбленця супернику. Якщо ж жоден з претендентів не має цього особливого артефакту, карта завдання, на жаль, втрачається.
Після трьох натхненних раундів настане час підбити підсумки. Переможцем стає той, чия колекція переможних очок виявиться найбагатшою. У випадку рівності балів, титул чемпіона дістанеться гравцю, який зібрав більше карт професора – справжнього визнання його майстерності.