Настільна гра Нейрошима Хекс (Neuroshima Hex 3.0) ENG
ПРО ГРУ
Настільна гра «Нейрошима-6» переносить учасників в постапокаліптичний світ, що роздирається нескінченними війнами між людьми, машинами і мутантами. Гравці очолять існуючі фракції і зійдуться не на життя, а на смерть, щоб відвоювати собі місце під сонцем.
Стратегія банд Гегемонії будується на ближньому бою, в якому вони використовують сітки для нейтралізації ворожих юнітів. Машини Молоха можуть похвалитися великою кількістю модулів і юнітів, орієнтованих на дальній бій. Регулярна армія Аванпост заточена на бліцкриг. Що до мутантів Борго, то це теж досить швидка фракція з високою ініціативою.
ЯК ГРАТИ
Щоб здобути перемогу, гравці повинні зруйнувати ворожі бази, тобто обнулити показники міцності, початково рівні двадцяти очкам. Якщо до кінця гри бази не були знищені, гравці порівнюють поточні значення на лічильниках шкоди, і фракція з найбільшою міцністю бази стає переможцем.
На початку гри учасники виставляють на гексагональне поле свої бази. Гравці ходять по черзі. Активний гравець добирає до трьох жетонів зі стосу своєї фракції і кладе їх у відкриту перед собою. Перед гравцем ніколи не може лежати більше трьох жетонів. Один жетон гравець повинен відправити в скид.
Жетони діляться на два типи - військ і миттєвих дій, які не розміщуються на поле, але дозволяють відразу ж почати бій, скинути бомбу, використати снайперський постріл, підірвати ворожий жетон гранатою, переміститися на сусідній вільний гекс або відштовхнути від себе противника.
Жетони військ - це юніти і модулі. У свій хід гравець може розмістити їх на будь-яких вільних гексах поля. Коли всі гекси поля зайняті, автоматично починається бій. Черговість активації жетонів залежить від значення ініціативи. Першими наносять шкоди юніти з найбільшою ініціативою. Втрати розподіляється одночасно. Якщо юніти з меншою ініціативою не були знищені під час попередньої хвилі атаки, вони теж вступають в бій. Бази атакують останніми, так як за замовчуванням мають нульові значення ініціативи.
Гра англійською мовою.
Комплектація: ігрове поле, 35 жетонів Аванпоста, 35 жетонів Молоха. 35 жетонів Гегемонії, 35 жетонів Борго, 8 маркерів армій, 8 маркерів ран, 4 лічильника ушкоджень, 55 карт, правила гри.
Вік: від 12 років
Кількість гравців: від 1 до 4
Основні | |
---|---|
Виробник | Z-Man Games |
Країна виробник | США |
Вікова група | Від 12 років |
Кількість учасників | 4 |
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
для двох|для дорослих|для компанії|квести|логічні|пригодницькі|стратегічні|соло режим |
- Ціна: 1 595 ₴