Настільна гра Каркасон (Carcassonne) UA
ПРО ГРУ
Каркасон - класика настільних ігор, що ввійшла в історію з далекого 2000 року. Вона викликала справжній фурор у геймдизайні та сформувала уявлення про те, якими мають бути сучасні настолки. Ця версія може похвалитися новим, більш стильним оформленням і доопрацьованою книгою правил. У комплекті два невеликих доповнення - «Річка» та «Абат». У доповненні «Річка» учасники починають складати поле з річкових плиток. Абат з однойменного доповнення дає очки в процесі гри, коли він повертається з незавершеного монастиря або саду.
ЯК ГРАТИ
Гра полягає в покроковому збиранні ігрового поля і розміщенні на ньому фішок своїх підданих. В залежності від того, на яку місцевість поставлена фішка, вона стає лицарем, селянином, монахом або розбійником. Створення поля На початку гри на полі викладається «стартовий квадрат». У фірмовій версії він відрізняється від всіх іншим забарвленням сорочки. Стартовий квадрат містить всі можливі елементи місцевості, що виключає проблему нестикування квадратів. Після цього гравці визначають черговість ходу і починають викладати ігрове поле. Квадрати можна ставити тільки так, щоб вони стосувалися поруч розташованих квадратів. Причому місцевість на них повинна зістиковуватися (дороги з дорогами, міста з містами, поля з полями). Кожен гравець має в своєму розпорядженні 8 фішок підданих (одна з них використовується для підрахунку балів). Ви може виставити одного свого підданого на карту після того, як виставите черговий «квадрат» поля. При цьому гравець не може ставити фігурку на об'єкт (місто, дорогу чи поле), котрий вже зайнятий іншим гравцем. Але в процесі гри об'єкти можуть об'єднатися в єдине ціле. Фігурки повертаються до гравця після того, як їх об'єкт закінчений. Відповідно фішка може принести очки кілька разів за гру. Виняток становлять селяни — вони залишаються на полі до кінця гри. Виставлені на полі фішки приносять бали, як тільки об'єкт, який вони займають, закінчений. Тобто, як тільки дорога дійшла до якогось кінця, місто повністю оточене стінами, а монастир — повністю оточений будь-якими квадратами. Недобудовані об'єкти приносять бали в кінці гри, проте в деяких випадках менше, ніж добудовані.
Кінець гри Гра закінчується, як тільки закінчуються всі не виставлені на поле квадрати. Після цього виконується підрахунок балів для решти фішок на полі. Виграє гравець, який набрав найбільше балів.
Гра українською мовою
Комплектація: 72 квадрати місцевості, 1 трек підрахунку очок, 40 фішок підданих, 5 фішок абатів, 12 квадратів з річкою, правила гри.
Вік гравців: від 7 років
Кількість гравців: від 2 до 5
Основні | |
---|---|
Виробник | Feelindigo |
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 7 років |
Час гри | 30 - 60 хв. |
Кількість учасників | 5 |
Мінімальна кількість учасників | 2 чол. |
Стан | Новий |
Тип упаковки | Картонна коробка |
Користувацькі характеристики | |
для двох|для дітей|для дорослих|євроігри|мовонезалежні|прості правила|сімейні|стратегічні|від 8 років|українські|українською|для компанії |
- Ціна: 1 200 ₴