Настільна гра Козацький похід UA
ПРО ГРУ
Захоплююча історична стратегія, присвячена великим походам запорозьких козаків в XVI-XVIII століттях. Гравцям пропонується стати отаманами, перенестися на Січ і поборотися за гетьманську булаву. В ході гри вони будуть вирушати у військові походи, щоб звільнити і об'єднати українські землі. Гетьманом стане найуспішніший полководець і дипломат, який досягне цілей на отриманій карті гетьмана та картах додаткових завдань - досягнень, міст і поселень.
ЯК ГРАТИ
Чинний гетьман може виконати одну з двох дій - відректися від гетьманської булави або розіграти карту наказу. Гетьман автоматично відрікається від влади, якщо у нього немає карт наказів. На розіграній карті гетьман вибирає актуальний наказ. Отамани по черзі або приєднуються до гетьмана, або розігрують карти непокори. Якщо у гетьмана закінчуються золоті, він повинен відректися від влади. Булаву гетьмана завжди отримує найбагатший отаман.
Походи запорізького війська відмічаються червоними фішками. Розігравши карту «Похід» або «Набіг» гетьман вибирає крайню фішку на полі, від якої продовжиться похід, і перераховує міста і поселення, через які пройде похід. На захоплене місто гетьман замість фішки кладе свою печатку. Чорні фішки викладаються при розіграші карт непокори. Такі фішки блокують шлях.
Гра українською мовою.
Комплектація: ігрове поле, золоті, фішки походів, 5 карт гетьманів, колода карт завдань,
25 гетьманських печаток, 57 карт дій, фішка гетьмана, книга правил.
Вік: від 10 років
Кількість гравців: від 3 до 5
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Час гри | 30 - 60 хв. |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Вікова група | Від 10 років |
для дітей|для дорослих|для компанії|прості правила|сімейні|стратегічні|українські|українською |
- Ціна: 845 ₴