Настільна гра Маєтки Божевілля (Mansions of Madness 2nd Edition) UA
ПРО ГРУ
Це кооперативна гра в жанрі детективу й жахів для 1‒5 гравців, які виступають у ролі слідчих. Усі гравці діють як одна команда: вони або виграють, або програють разом. Їм доведеться розслідувати загадкові події в моторошних маєтках Аркгема з містичними таємницями, хитромудрими головоломками та монстрами з потойбіччя. Слідчих чекають 4 сценарії, що відрізняються тривалістю та складністю. Застосунок забезпечує варіативність і щоразу генерує інакшу мапу й відповідає за неочікувані сюжетні повороти та всілякі головоломки. Головна мета гравців — дослідити мапу вибраного сценарію, щоб зібрати докази й розгадати таємницю. На них чекають небезпечні монстри, взаємодіяти з неігровими персонажами й заплутані головоломки.
ЯК ГРАТИ
Гравці вибирають персонажів з унікальними здібностями та вміннями - силою, спритністю, спостережливістю, знаннями, волею і впливом. Величина вміння вказує скільки кубиків потрібно для перевірки. Усі персонажі починають гру в одній кімнаті на початковому тайлі кімнати.
Гра «Маєтки божевілля» складається з серії раундів. Кожен раунд складається з двох фаз: фази дослідників і фази міту. У фазу дослідників гравці ходять по черзі, у заздалегідь вибраному порядку. Активний гравець виконує будь-які 2 дії:
- Переміщення. Перемістити фігурку свого персонажа на 1-2 суміжні зони.
- Атака. Атакувати монстра голіруч або з використанням зброї (враховуючи її дальність) за допомогою застосунку.
- Обшук. Вивчити жетон обшуку у своїй зоні за допомогою застосунку.
- Дослідження. Вивчити жетон дослідження у своїй зоні за допомогою застосунку.
- Взаємодія. Взаємодіяти з персонажем або жетоном взаємодії у своїй зоні за допомогою застосунку.
- Обмін. Помінятися майном з іншим дослідником у своїй зоні. Залиште або підберіть майно у своїй зоні.
Ще гравцеві доступні такі рідкісні дії, як поштовх, підпалювання або крадіжка. Також він може забарикадуватися або загасити вогонь. Деякі карти або ефекти дозволяють дослідникам виконувати дії компонентів. Така дія може бути описана на самому компоненті або в тексті ефекту
Світ гри взаємодіє з гравцем через застосунок. Також у застосунку потрібно розгадати головоломки різного штибу. Кожна головоломка витрачає різну кількість ходів - окремих етапів її розв’язання. Кількість ходів гравця рівно значенню відповідного вміння. Витративши доказ, слідчий отримує додатковий хід для розв’язання головоломки.
Слідчий може атакувати монстра, що перебуває в тій самій зоні або в межах досяжності атаки зброєю. Гравець вибирає зброю або заклинання зі свого арсеналу. Вибравши тип атаки, дослідник застосовує ефект згідно з указівками застосунку. Часто цей ефект потребує перевірки вміння. Кнопками «+» і «‒» у меню монстра дослідник відмічає завдані монстру поранення.
Перевіряючи вміння, слідчий кидає кубики рівно значенню цього вміння на його карті. Загальну кількість отриманих успіхів називають результатом перевірки. Якщо біля символу вміння в художньому тексті вказано модифікатор (наприклад, «‒1»), слідчий кидає більше чи менше кубиків з урахуванням цього модифікатора. Під час будь-якої перевірки слідчий кидає щонайменше 1 кубик.
Слідчий може витратити 1 доказ, щоб замінити випалу «лупу» на «успіх». Після всіх можливих замін слідчий визначає результат перевірки, підсумовуючи «успіхи». Наслідки успішного проходження або провалу перевірки визначає ефект, який указав провести перевірку.
Після виконання дій і перевірок настає Фаза міту, що поділяється на три етапи: етап подій, етап монстрів й етап жахів. На кожному етапі фази міту застосунок створює низку ефектів, які слідчі повинні розіграти.
- Етап подій. На етапі подій застосунок описує одну або кілька подій міту, які повинні розіграти слідчі.
- Етап монстрів. Під час етапу монстрів застосунок указує, які дії монстрів треба розіграти слідчим. Монстри можуть переміщуватися й атакувати.
- Етап жахів. На етапі жахів кожен слідчий проходить перевірку жаху проти одного монстра в межах своєї дальності.
Умови перемоги залежать від вибраного на початку гри сценарію, але певний час залишаються невідомими для слідчих. Протягом гри вони повинні розгадати таємницю, щоб дізнатися свою головну мету. Для цього треба уважно прослухати пролог сценарію та зважати на всі підказки, які слідчі отримують під час розслідування. Коли слідчі зрозуміють свою мету, вони отримають останнє завдання. Його треба виконати, щоб завершити розслідування. Завершення розслідування означає перемогу у грі.
Протягом гри мета може змінитися або ускладнитися. Якщо розслідування слідчих затягнеться, то гра закінчиться раніше, ніж вони досягнуть мети. Слідчі програють гру.
Якщо слідчий вибуває, гра закінчується наприкінці наступної фази слідчих. Якщо наприкінці цієї фази розслідування досі не завершене, один з слідчих натискає «Дослідник вибув» в ігровому меню і зачитує вголос епілог сценарію. Слідчі програють гру.
Деякі ігрові ефекти, зокрема стан «Божевільний», можуть змінити умови перемоги чи поразки для певного слідчого. У тексті цього ефекту буде чітко вказано, як цей слідчий виграє або програє гру.
Гра українською мовою
Комплектація: 2 книжки правил
24 плитки мапи 8 карт дослідників з відповідними фігурками
40 карт звичайних предметів
22 карти особливих предметів 30 карт заклинань
37 карт станів
40 карт поранень
40 карт жахів
24 жетони монстрів з відповідними фігурками
16 жетонів обшуку / взаємодії
16 жетонів дослідження / огляду
22 жетони персонажів
4 жетони барикад
4 жетони таємних проходів
18 жетонів вогню / темряви
8 жетонів стін
4 жетони дверей
26 жетонів доказів
6 жетонів ідентифікації
5 кубиків
Вік гравців: від 14 років
Кількість гравців: від 1 до 5
Основні | |
---|---|
Виробник | Geekach Games |
Країна виробник | Китай |
Вікова група | Від 14 років |
Час гри | більше 120 хв. |
Кількість учасників | 5 |
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Стан | Новий |
Тип упаковки | Картонна коробка |
Користувацькі характеристики | |
для двох|для дорослих|для досвідчених гравців|кооперативні|містичні|пригодницькі|рольові|соло режим|хоррор|для компанії |
- Ціна: 4 180 ₴