Кошик
180 відгуків
+380 (63) 436-77-96
вул. Дорошенка 40, Львів, Україна
Магазин настільних ігор "Хобі Монстр"
Залишити відгук
Настільна гра П'ять Каст (Five Tribes), фото 2
Настільна гра П'ять Каст (Five Tribes), фото 2

Настільна гра П'ять Каст (Five Tribes)

У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

ПРО ГРУ

П’ять Каст – атмосферна настолка, яка розкривається по-різному з кожною новою партією. Гра входить в топ-100 найкращих ігор за версією Board Games Geek. 

Ходять чутки, що в місті-державі Нагала якраз шукають нового султана. Звісно ж, без підтримки місцевих жителів, а також могутніх джинів вам важко буде досягнути влади. Гра «Five Tribes» - абстрактна стратегія на двигуні старої доброї манкали, доповнена аукціоном, збиранням сетів карток, активацією дій і навіть елементами контролю територій.

ЯК ГРАТИ

Перед початком партії ігрове поле Султанату складається з 30 плиток оазисів - 5 на 6 клітинок. На кожну плитку виставляється три випадкові міпли з мішечка. Відкривається 9 карт з колоди ресурсів і 3 карти джинів з відповідної колоди. Гравці беруть фішки верблюдів свого кольору, маркери черговості ходу і по 50 монет з банку.

Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на фази аукціону і дій.

  1. Аукціон - гравці по черзі переміщають маркери на вільні поділку треку аукціону й відразу ж оплачують свої ставки. Коли гравець виставляє маркер на позицію «0», усі маркери на «0» зсуваються вгору. На треку аукціону три позиції «0», тому там може поміститися максимум три маркери.
  2. Дія - гравці ходять по черзі, згідно з положенням їхніх маркерів на треку аукціону, від великих ставок до менших, справа наліво.

У свій хід гравець обирає плитку на полі, де є принаймні 1 міпл, забирає з нього всіх міплів і виставляє їх по одному на послідовні плитки, з'єднані ортогонально. Отже, у гравця виходить якийсь маршрут, а його довжина дорівнює кількості взятих міплів. Заборонені діагоналі й зворотній хід під час руху.

Коли гравець виставляє останнього міпла, на поточній плитці, то обов'язково повинен бути хоча б один міпл того ж кольору. Гравець бере останнього і всіх міплів того самого кольору в руку. Якщо після цього на плитці не залишається міплів, гравець виставляє свого верблюда й отримує контроль над даною плиткою.

Колір міплів у руці визначають подальші дії гравця:

  • Жовті візирі: гравець додає жовтих міплів у свій резерв;
  • Білі мудреці: гравець додає білих міплів у свій резерв. Їх потрібно витрачати на покупку джинів;
  • Зелені торговці: гравець скидає зелених міплів у мішечок й отримує таку саму кількість карт ресурсів з початку ряду ресурсів.
  • Сині будівельники: гравець скидає синіх міплів у мішечок й отримує монети, що відповідає числу оточуючих плиток з синіми числами, зокрема поточна та діагональні * кількість синіх міплів (можна додати/скинути карти рабів, щоб збільшити еквівалент балів).
  • Червоні асасини: гравець скидає червоних міплів у мішечок і вбиває (теж повертає в мішок) 1 жовтого або 1 білого міпла іншого гравця АБО 1 будь-якого міпла, що знаходиться на відстані, що не перевищує кількість скинутих асасинів (можна додати/скинути карти рабів, щоб збільшити дистанцію).

Далі гравець виконує дію плитки, на якій завершив рух:

  • Оазис: дозволяє виставити на дану плитку фішку пальми;
  • Поселення: дозволяє виставити на дану плитку фішку палацу;
  • Малий ринок: за 3 монети можна отримати одну з перших трьох карт ресурсів на ринку;
  • Великий ринок: за 6 монет можна отримати дві з перших шести карт ресурсів на ринку;
  • Священне місце: можна скинути двох білих міплів або одного білого міпла й карту раба, щоб отримати карту джина.

Джини приносять переможні очки наприкінці гри і дозволяють користуватися різними бонусними ефектами, наприклад, захоплювати вільні плитки, отримувати монети, коли хтось купує джинів або переміщається через контрольовану плитку, подвоювати прибуток від будівництва, виставляти палаци й пальми, додавати міплів з мішка на поле, обмінювати рабів на ресурси тощо.

За бажанням гравець може продати набори карт різних товарів.

Раунд закінчується, коли походить останній гравець. Ряд карт на ринку поповнюється ресурсами до 9, а ряд джинів - до трьох.

Якщо хтось виставляє свого останнього верблюда АБО ніхто не може перемістити міплів за правилами, гра закінчується наприкінці цього раунду. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.

Гра українською мовою.

Комплектація: 30 плиток регіонів, 4 комплекти верблюдів і фішок ходу, 90 дерев'яних міплів п'яти кольорів, 12 фішок пальм, 10 фішок палаців, 22 карти джинів, 54 карти ресурсів, 96 монет, планшет для обліку переможних очок, 5 пам'яток здібностей джинів і порядку ходу, трек порядку здійснення ставок,
трек порядку ходів, правила гри.
Вік гравців: від 12 років.
Кількість гравців: від 2 до 4.

Основні
ВиробникDays of Wonder
Країна виробникСША
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Вікова групаВід 13 років
Час гри40 - 90 хв
для двох|для дітей|для дорослих|для компанії|економічні|євроігри|логічні|мовонезалежні|сімейні|стратегічні
  • Ціна: 2 470 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner