

Настільна гра Незбагненне (Unfathomable) UA
ПРО ГРУ
Учасники опиняються в 1913 році на борту корабля Атланта, що неспішно прямує в Бостон. На шляху починає коїтися чортівня: починаючи від жахливих сновидінь пасажирів та нападів жахливих створінь до тіла мертвої пасажирки з гримуаром і ритуальним приладдям. До того ж, серед присутніх переховуються гібриди та культисти. Ця гра напівкооперативна, де гравці-"люди" перемагають якщо корабель таки досягне пункту призначення, а зрадники - якщо зруйнують плани гравців-"людей".
ЯК ГРАТИ
Учасники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з 4 кроків:
- Отримання вмінь. Гравець бере карти умінь, відповідно до зазначених на планшеті його персонажа (якщо він перебуває у лазареті, то гравець бере тільки одну карту з зазначеного набору вмінь на вибір). Карти вмінь можна розігрувати під час свого або чужого ходу, після чого вона скидається.
- Виконання дій. Гравець виконує 2 будь-які дії:
- Переміщення. Перемістити свого персонажа в будь-яку зону корабля, крім карцеру й лазарету.
- Атака. Атакувати глибоководного в тій самій зоні. Щоб перемогти глибоководного й вилучити його з поля, треба викинути на гральній кістці 4 або більше.
- Порятунок пасажира. Витратити дію, щоб повернути в запас жетон пасажира з тієї зони, де перебуває персонаж.
- Властивість «Дія». Використати властивість «Дія» на карті, планшеті чи в зоні. Щоб скористатися властивістю зони, у ній не повинно бути глибоководних і/або відкритих зрадників.
- Обмінятися. Дозволити гравцям обмінятися картами предметів.
- Оголосити власну зраду. Гравець стає відкритим зрадником. Тепер він може атакувати гравців-людей, розігрувати карти зради, легко тікати з карцеру, блокувати «Дію» у тих зонах, де перебуває, а також робити інших гравців спільниками, передаючи їм картки лояльності «Гібрид».
- Розіграш міту
Гравець бере верхню карту з колоди міту й розігрує її:
- Криза. Активний гравець, капітан або хранитель ґримуара вибирає один з двох варіантів подолання кризи. Гравці проходять перевірку вмінь. На карті міту вказується цільове значення і кілька вмінь. Це вміння підтримки. Незазначені вміння називаються завадами. Спочатку викладають дві карти хаосу долілиць. Потім гравці за бажанням по черзі додають долілиць від одної карти умінь з руки. Усі викладені карти перетасовуються, після чого сортуються на 2 стоси - уміння підтримки й завади. Значення на картах у стосах додаються, від суми підтримки віднімається сума завади. Якщо результат рівний або більший за значення кризи, гравці успішно проходять перевірку. Залежно від результату вони застосовують ефекти успіху або провалу.
- Активація монстрів. На карті міту зазначено, хто активується - глибоководні, Батько Даґон чи Мати Гідра. Вони переміщаються, атакують персонажів і пасажирів, пошкоджують корабель і додають нових монстрів.
- Просування по треку. Гравець просуває жетон по треку подорожі і/або ритуалу.
Під час просування по треку подорожі, монстри переміщаються на 1 зону ближче до корми. У разі досягнення пункту «Прибуття», капітан вибирає одну з двох карт курсу, викладає в ряд біля ігрового поля, іншу під низ колоди. Потім повертає жетон на поділку «Початок» треку подорожі. Якщо сумарне значення викладених у ряд карт курсу - «12», гра закінчиться, коли жетон досягне пункту «Прибуття» наступного разу.
Якщо після просування по треку ритуалу, жетон досягає поділки «Закляття», глибоководні в палубних і водних зонах вилучаються з поля, Батько Даґон і Мати Гідра повертаються в Глибини, пасажири в палубних зонах гинуть, а персонажі потрапляють у лазарет. Потім жетон повертається на початкову поділку треку ритуалу.
4. Скидання карт
Якщо у гравця більше ніж 10 карт умінь на руці, він скидає зайві.
На половині шляху, коли значення на картах курсу становлять 6 чи більше, усі гравці отримують ще по одній карті лояльності. Деякі гравці-люди можуть стати прибічниками глибоководних, якщо отримають карти «Гібрид».
Кінець гри
Гра закінчується, якщо:
- жетон на треку подорожі досягає поділки «Прибуття», а сума значень на картах курсу дорівнює 12 чи більша;
- на одному з лічильників закінчуються ресурси;
- на кораблі 6 чи більше невідремонтованих пошкоджень;
- у запасі не залишилося глибоководних, щоб виставити на поле.
Усі гравці відкривають свої карти лояльності. Якщо виконується 1-ша умова, перемагають гравці, що мають лише карти лояльності «Людина». Інакше перемагають гравці, у яких є принаймні одна карта лояльності «Гібрид».
Гра українською мовою
Комплектація: 1 книжка «Як грати», 1 довідник правил, 1 ігрове поле з 4 лічильниками ресурсів, 22 пластикові фігурки монстрів, 10 планшетів персонажів, 3 карти-пам’ятки зрадників, 6 карт-пам’яток гравців, 10 фішок персонажів, 1 жетон поточного гравця, 4 кільця зрадника, 9 жетонів пасажирів, 1 8-гранний кубик, 1 жетон подорожі, 1 жетон ритуалу, 14 карт лояльності, 70 карт міту, 2 карти посад, 20 карт заклинань, 20 карт курсу, 20 карт предметів, 9 карт пошкоджень корабля, 10 карт звитяг, 126 карт умінь
Вік гравців: від 14 років.
Кількість гравців: від 3 до 6
Основні | |
---|---|
Виробник | Geekach Games |
Країна виробник | Україна |
Час гри | 60 - 120 хв. |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Вікова група | Від 14 років |
для двох|для дорослих|для досвідчених гравців|карткові|кооперативні|містичні|пригодницькі|рольові|сімейні|соло режим|українською|хоррор |
- Ціна: 2 350 ₴