
Настільна гра S.Y.N.C Discovery
ПРО ГРУ
S.Y.N.C. – це кооперативна гра про синхронізацію асоціативних зв’язків. Ігролад нагадує креативний синтез The Mind з грою на асоціації на кшталт Dixit. Але S.Y.N.C., хоч і схожа в деяких деталях на ці ігри, але дарує новий особливий досвід, що створює цікаві ситуації для обговорення, залишаючи гравцям простір для розуміння один одного без слів.
ЯК ГРАТИ
Мета – зібрати 5 членів космічної експедиції. Кожного раунду можна обрати лише одну карту фантома, яка найкраще підходить до відкритих ключ-карт асоціацій. При цьому кожен гравець здійснює свій вибір таємно, без обговорень з командою. Для перемоги в раунді всі гравці мають одноголосно вказати на якогось фантома. На виконання місії з укомплектування міжзоряної експедиції є всього 9 спроб.
Перемога в раунді: гравці перемагають, коли всі одноголосно вказують на одного фантома, до якого краще всього підходять викладені асоціації. Кожна перемога в раунді наближає до перемоги у грі, однак робить процес у наступному раунді складніше, адже вибір фантомів збільшується на один.
Програш у раунді: якщо учасники вказали на двох чи більше різних фантомів, то раунд вважається програним. Гравці обговорюють свої асоціативні зв’язки, щоб краще синхронізуватись один з одним і збільшити шанси на перемогу в наступних раундах.
Синхронізатори гравців: за допомогою цих девайсів гравці зможуть таємно голосувати за обраних фантомів (віконце з вибором доступно лише з внутрішньої сторони), а також демонструвати іншим учасникам сесії свій настрій щодо результату поточного раунду (індикатор настрою видно з обох сторін):
🟢 зелений індикатор – перемога гарантована, вибір зробити легко, зв’язок між ключ-картами і одним з фантомів очевидний;
🟡 жовтий індикатор – перемога сумнівна, вибір зробити можна, зв’язок між ключ-картами і одним чи кількома фантомами є, хоча трактувати його можна по-різному і обрати можна різних фантомів;
🔴 червоний індикатор – перемога малоймовірна, вибір зробити складно, зв’язку між ключами-картами і фантомами взагалі немає, або набір ключ-карт підходить до трьох чи більше фантомів одночасно.
Блок-жетони: за допомогою блок-жетонів можна заблокувати карту фантома, карту асоціації або навіть синхронізатор гравця. Для цього перший гравець в залежності від ситуації, проаналізувавши індикатори настрою на синхронізторах гравців, може вирішити або самостійно використати блок-жетон, або передати його для використання будь-якому іншому гравцю.
Гра російською мовою
Комплектація: 5 синхронізаторів гравців: інструменти для голосування та демонстрації настрою, 42 карти фантомів історичних персонажів, 42 карти фантомів вигаданих персонажів, 168 ключ-карт асоціацій, 12 блок-жетонів: компонент для блокування карт фантомів, ключ-карт або синхронізаторів, контрольний модуль: інструмент першого гравця, в якому зберігаються блок-жетони, 10 маркерів фантомів з номерами, 2 маркери результату для фіксування відгаданих та невідгаданих карт фантомів, буклет з короткими асоціативно орієнтованими описами персонажів, правила гри
Вік гравців: від 8 років
Кількість гравців: від 2 до 5
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 8 років |
Час гри | до 30 хв. |
Кількість учасників | 5 |
Мінімальна кількість учасників | 2 чол. |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
для двох|для дітей|для дорослих|для компанії|економічні|євроігри|мовонезалежні|прості правила|стратегічні|доповнення |
- Ціна: 950 ₴