

Настільна гра Петля UA
ПРО ГРУ
Колодобудівна кооперативна гра про боротьбу з суперлиходієм, що прагне захопити всесвіт. Підступний доктор Хиба створює часові петлі й розриви у квантовому просторі. Ставши агентами часу, учасники намагатимуться зупинити божевільного доктора, поки його жахлива машина не знищила світ.
ЯК ГРАТИ
На початку партії кожен з учасників вибирає свого агента з унікальною колодою артефактів і власним стилем боротьби з капосними геніями. Ви матимете лише три часові цикли, протягом яких вам треба буде заархівувати 4 плитки диверсії та за будь-яку ціну запобігти утворенню вихорів!
- Фаза Хиби: потрібно взяти клонів із мішечка й додати їх у відповідні епохи на полі. Після цього в указаній епосі треба викласти нову карту артефакту із загальної колоди. Далі гравець відкриває карту доктора Хиби, направляє кабіну (середній жолоб) Машини на вказану епоху й кидає кубики розривів у Машину. Кубики розривів викочуються по жолобам у різні епохи. Якщо кубиків розривів більше, ніж вільних комірок в епосі, у ній утворюється вихор. Тоді гравці прощаються з плиткою диверсії та скидають доступні карти.
- Фаза дій: Гравець може виконати такі дії (будь-яку кількість разів і в будь-якому порядку):
- Переміститися. Гравець витрачає кубик енергії зі своєї епохи й переміщує фішку свого агента в сусідню епоху. Перевернувши плитку свого агента, можна здійснити одне безкоштовне переміщення.
- Зіграти карту з руки. Гравець повертає підготовлену (лежить вертикально) карту на руці й застосовує ефекти. За допомогою карт можна додавати енергію на поле, усувати розриви, переміщати клонів, свого агента тощо.
- Створити ПЕТЛЮ. Гравець витрачає кубик енергії зі своєї епохи й повертає вертикально (підготовлює) карти одного вибраного виміру. Створення кожної наступної петлі в цей хід коштує на 1 енергію більше.
Крім цих дій, гравець може застосувати особливу здібність свого агента. Якщо гравець виконує умови однієї чи двох відкритих місій, він завдає пошкодження відповідній плитці диверсії і розміщує на ній кубики.
- Фаза додавання карти в колоду: гравець може взяти доступну карту артефакту в поточній епосі, поклавши її на верх своєї колоди.
- Фаза архівації плитки диверсії: якщо плитці диверсії завдано достатньо пошкоджень, гравець вилучає її з поля. Заархівувавши плитку диверсії, усі гравці отримують у нагороду по одній карті й кладуть їх на верх своїх колод.
- Фаза кінця ходу: гравець перевертає плитку свого агента й скидає карти з руки. Усі гравці беруть карти зі своїх колод, щоб на руці було рівно 3 карти.
Якщо колода доктора Хиби вичерпалася, карти зі скиду замішують у нову колоду. Для доктора Хиби починається новий цикл.
Гравці перемагають, якщо їм вдається заархівувати 4 плитки диверсії.
Усі програють, якщо:
- у тій самій епосі утворюється другий вихор;
- на полі утворюється четвертий вихор;
- закінчується 3-й цикл, а гравці не встигли заархівувати 4 плитки диверсії.
Гра українською мовою
Комплектація: 1 поле просторочасу,
1 поле штаб-квартири,
1 Машина доктора Хиби,
5 дерев'яних фігурок агентів
100 карт (79 карт артефактів, 7 карт Хиби, 14 карт ультрамашини)
65 пластикових кубиків (30 червоних, 30 зелених, 5 синіх)
10 плиток диверсії
3 плитки вихору
8 великих плиток (5 агентів, 1 пам'ятка гравця, 2 плитки з режимами гри)
38 жетонів (28 клонів, 7 суперклонів, 3 центрифуги)
1 мішечок
1 книжка з експлуатації
1 правила соло-режиму,
правила гри.
Вік гравців: від 12 років
Кількість гравців: від 1 до 4
Основні | |
---|---|
Виробник | Geekach Games |
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 12 років |
Кількість учасників | 1 |
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Час гри | 60 - 90 хв |
для двох|для дітей|для дорослих|для компанії|економічні|євроігри|мовонезалежні|прості правила|стратегічні|доповнення |
- Ціна: 1 990 ₴