Настільна гра Ктулху: Смерть Може Вмерти UA
ПРО ГРУ
Це одна з найпопулярніших представників кооперативних настільних ігор в жанрі горору. Мета гри - зупинити пробудження Прадавнього спільними зусиллями дослідників та попередити катастрофув в містичній нуарній атмосфері 20-х років ХХ століття. Вона вимагає співпраці і активної взаємодії гравців, та гарантує захопливі ігрові сесії, де кожен сценарій стає унікальним пам'ятним досвідом.
ЯК ГРАТИ
Гравці обирають одного з героїв, кожен з яких має свої унікальні навички та здібності, які допомагають команді у боротьбі з монстрами, культистами та іншими прибічниками прадавніх богів.
Гравець може виконати три дії. Є 4 стандартні дії:
- Біг - герой пересувається на відстань до трьох зон. Коли ви покидаєте зону з ворогами, усі вороги в цій зоні переслідують вас до зони призначення, а відповідна кількість жетонів вогню із запасу додаються на планшет дослідника.
- Атака - герой атакує одного ворога в поточній області, кидаючи три чорних кубики і, іноді, бонусні зелені кубики. Кожен символ успіху що випав (знак оклику) завдає ворогові одну рану. Коли кількість ран стає рівним показнику його здоров'я - він гине. Прадавнього атакувати доки триває ритуал. За кожен символ щупалець на кубиках - дослідник втрачає одиницю глузду.
- Відпочинок (тільки в області, де немає ворогів) - гравець може відновити потрясіння та/або рани щонайбільше на три поділки (глузд неможливо відновити за допомогою відпочинку). Можна виконати 1 раз за хід.
- Обмін - дослідники в одній локації можуть обмінятися будь-якою кількістю карт предметів і / або союзників.
- 2 особливі дії, доступні на карті вибраного епізоду.
Після виконання 4 дій, гравець бере карту Міфу, що зазвичай містить до трьох різних кроків. Наприклад, виклик ворогів; негативні ефекти, які накладаються на активного гравця або дають вибір (здебільшого неприємний); та виклик Прадавнього.
Далі гравець здійснює Дослідження (якщо в його зоні немає ворогів), або ж Монстр атакує. Під час досліджень можна здобуть предмет, союзника або стан.
Після чого активуються ефекти кінця ходу. Зазвичай в цій фазі Прадавній просувається треком виклику.
Усі гравці перемагають, коли дослідники знищують Прадавнього, здолавши його остаточне втілення. Якщо одночасно відбувається декілька умов завершення гри, умови виграшу мають перевагу.
Усі гравці програють за будь-якої з таких умов:
– будь-який дослідник гине або його поглинає божевілля, до того як Прадавнього буде викликано на ігрове поле;
– усі дослідники гинуть або їх поглинає божевілля, після того як Прадавнього було викликано;
– жетон прогресу досягає останньої зони на треку виклику.
Гра українською мовою
Комплектація: 17 двобічних тайлів, планшет сценарію, 12 карт божевілля, 3 базові кубики, 5 бонусних кубиків, 5 кольорових підставок, 30 маркерів щупалець, 49 жетонів, коробка прадавнього - Ктулху (мініатюра Зоряний Виплодок, мініатюра Ктулху, 9 жетонів Рльєха, 8 карт Міфу, карта прислужників, 4 карти втілення прадавнього), коробка прадавнього - Хастур (4 мініатюри послідовник Хастура, мініатюра Хастур, 12 жетонів жовтого знаку, 8 карт міфу, карта прислужників, 4 карти втілення прадавнього), 6 коробок епізодів, 10 дослідників,,, 10 планшетів дослідників, 10 мініатюр культистів, 18 мініатюр монстрів, правила гри.
Вік гравців: від 14 років
Кількість гравців: від 1 до 5
Основні | |
---|---|
Виробник | Ігромаг |
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 14 років |
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Кількість учасників | 5 |
Час гри | більше 120 хв. |
Стан | Новий |
Тип упаковки | Картонна коробка |
- Ціна: 3 920 ₴