Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик


Кур'єрською службою Нова Пошта:

  • у відділення (за тарифами перевізника)
  • кур'єром на Вашу адресу (за тарифами перевізника)
  • в поштомат (за тарифами перевізника)
     


Кур'рською службою Укрпошта:

  • стандарт до відділення (за тарифами перевізника)

  • стандарт кур'єром (Укрпошта)



Самовивіз
за адресою: 

  • м. Львів, вул. Дорошенка, буд. 40

 

Більше інформації про доставку

  • Післясплата
     
  • Безготівковий розрахунок (оплата на рахунок ФОП)
     
  • Онлайн-оплата банківською карткою
     
  • Готівкою
     
  • «Оплата частинами» ПриватБанку
     
  • «Покупка частинами» від monobank

Настільна гра Дюна. Війна за Арракіс

В наявності
Артикул: GKCH186dw
5 800 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Це атмосферна асиметрична стратегія від творців Війни Персня, що заснована на науково-фантастичному романі американського письменника Френка Герберта «Дюна». Гравці стануть представниками ворожих Домів Атрідів і Харконненів та розпочнуть запеклу боротьбу за контроль над пустельною планетою Арракіс – єдиним джерелом прянощів меланжу. Гра має соло-режим, режим для двох (найкращий, на нашу думку) і на трьох або чотирьох (командний варіант), де кожен контролюватиме одну або дві з 4 сил.

Дім Харконенів тримає основні населені зони Арракіса ще на початку гри, полюючи на фрименів. Для перемоги гравець за Харконненів повинен набрати 10 очок панування.
Атріди, в свою чергу, об'єднаються з фрименами та ведуть проти загарбників безжальну партизанську війну. Для перемоги гравець за Атрідів повинен 
здобути певну кількість очок передбачення кожного з трьох типів (або перевищити цю кількість очок). Ця кількість вказана на карті таємної мети, узятій на початку гри.

Видавець  Geekach
Мова гри  українська
Комплектація  129 мініатюр, 2 частини грального поля, поле "Прянощі повинні текти", планшет гравця за Харконненів, планшет гравця за Атрідів, 3 жетони родинного ядерного арсеналу, 3 маркери передбачення, 3 маркери імперії, маркер панування, жетон запасу прянощів, 8 жетонів початкового розгортання Атрідів, 8 жетонів розгортання Атрідів, 12 жетонів початкового розгортання Харконненів, 16 жетонів знака Шай-Хулуда, 5 жетонів Бене Ґессерит, 6 екологічних випробувальних станцій, 14 жетонів поселень, 24 кубики, 125 карт, 6 жетонів конуса тиші, 4 планшети гравців, правила гри
Вік гравців  від 14 років
Кількість гравців  від 1 до 4
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору